loading...
مرجع دانلود انیمیشن و موزیک
Admin بازدید : 85 دوشنبه 09 تیر 1393 نظرات (0)

 Naser%20Zeynali%20 %20Eshghe%20Man%20Kiye دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام عشق من کیه

دانلود آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام عشق من کیه با بالا ترین کیفیت
ترانه : پوریا متبعین ، آهنگ : ناصر زینعلی ، تنظیم : فربد فروغی

برای دانلود آهنگ به ادامه مطلب مراجعه کنید …

 

متن آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام عشق من کیه :

من عاشق حرف زدنات دلم می ریزه با صدات

چشم نخوری با خوبیات جونم و من میدم برات

تا همیشه با من بمون حسودیشون شه دیگرون

یه جوره خوبی با توام یه جور خوب و مهربون

وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه

نگاهت و ندزد ازم می دونی عشق من کیه

وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه

تو آسمونا عزیزم جای من و تو خالیه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام عشق من کیه

♫♫♫♫♫♫

تو فقط دلت رو بده به دل من

غیر من قید همه رو بزن

با نگات منو می بری تا کجا

عزیزم عشق منی به خدا

وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه

نگاهت و ندزد ازم می دونی عشق من کیه

وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه

تو آسمونا عزیزم جای من و تو خالیه

♫♫♫♫♫♫

آهنگ جدید ناصر زینعلی با نام عشق من کیه

♫♫♫♫♫♫

من عاشق حرف زدنات دلم می ریزه با صدات

چشم نخوری با خوبیات جونم و من میدم برات

تا همیشه با من بمون حسودیشون شه دیگرون

یه جوره خوبی با توام یه جور خوب و مهربون

وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه

نگاهت و ندزد ازم می دونی عشق من کیه

وای همه چی عالیه وای چه حس و حالیه

تو آسمونا عزیزم جای من و تو خالیه

MP3 – 320

Naser Zeynali – Eshghe Man Kiye

MP3 – 128

Naser Zeynali – Eshghe Man Kiye

مطالب مرتبط
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • نویسندگان
    آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 58
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 18
  • آی پی دیروز : 28
  • بازدید امروز : 20
  • باردید دیروز : 35
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 201
  • بازدید ماه : 152
  • بازدید سال : 2,507
  • بازدید کلی : 19,950